czwartek, 28 stycznia 2016

Almost all black

Witam,wreszcie znalezłam czas na zdjęcia.
Wyprzedaże trwają w najlepsze ja wykorzystałam ten czas i biegałam po sklepach.
W dzisiejszej stylizacji wszystko kupiłam na promce.
Nawet przekonałam się do spodni ze sztruksu :o
Jeszcze do niedawna totalny kicz teraz coraz bardziej docenaniny materiał przez sieciówki. 
Koszula jest starsznie duża dlatego wiąże ją z przodu.
Kurtka wiatrówka ze stadivariusa na wiosne będzie mi do wszystkiego pasować ;)
Na paznokciach Hybryda Semilac : Grunge, grey, silver dusty 
Koszula - New Yorker  39 zł
Spodnie - Bershka 39 zł
Kurtka - Stradivarius 59 zł 



jw






2 komentarze:

  1. Bardzo fajny, miejski set :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    BARDZO MI SIĘ PODOBA TAAKIE POŁĄCZENIE.
    PASUJE IDEALNIE DO TWOJEGO STYLU
    SUPER
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    OdpowiedzUsuń